فرزاد آشوبی در گفت وگو با فیفا1:

پرسپولیس با قهرمانی به حقش می رسد

پرسپولیس با قهرمانی به حقش می رسد به گزارش فیفا1، بازیکن پیشین پرسپولیس و استقلال با اشاره به عملکرد تیم ها در بیست و سومین دوره لیگ برتر اظهار داشت: در بحث فنی پیشرفت نداشتیم و درجا زدیم.



به گزارش فیفا1 به نقل از مهر، بیست و سومین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور به ایستگاه آخر خود در حالی رسید که پرسپولیس و استقلال همچنان رقابت نزدیکی با یکدیگر برای کسب عنوان قهرمانی دارند.
پرسپولیس با ۶۵ امتیاز و تنها یک امتیاز بیش از رقیب سنتی خود استقلال در بالای جدول است تا برای مسجل کردن قهرمانی نیاز به سه امتیاز بازی با مس رفسنجان در ورزشگاه آزادی داشته باشد. از طرف دیگر هم استقلال به مصاف پیکان تهران می رود تا آنها نیز دنبال بردن خودروسازان بوده و چشم انتظار نتیجه بازی رقیب در آزادی باشند تا شاید به جام برسند.
فرزاد آشوبی در گفت و گو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به شرایط دو تیم در جدول به تحلیل عملکرد کلی فنی تیم های لیگ برتری پرداخت که نشان میدهد بازیکن پیشین سرخابی های پایتخت پیشرفتی را احساس نکرده است:
پرسپولیس با قهرمانی به حقش می رسد
آشوبی درباره ی جدال پرسپولیس و استقلال در راه قهرمانی اظهار داشت: بدون شک بازی های پرسپولیس تماشاگرپسند تر از استقلال بوده است و این تیم با وجود تغییر سرمربی توانست در امور فنی با ثبات باشد و بالاخره به خواسته اش هم نزدیک و نزدیک تر شود. وقتی سرمربی در نیم فصل تغییر می کند مهم ترین ایده می تواند حفظ تعادل در رختکن و بهبود بازدهی بازیکنان باشد. کاری که اوسمار ویه را سرمربی این تیم باتوجه به شناخت قبلی اش از بازیکنان به سبب حضور در کادر فنی داشت.
او اضافه کرد: من فکر می کنم پرسپولیس با کسب قهرمانی به حقش در لیگ فصل جاری می رسد چون از هر لحاظ توانست ذهنیت برنده بودن خودرا حفظ کند و علی رغم مشکلات از مسیر خارج نشود.

اعتراض های بدون بار فنی
کارشناس فوتبال ایران در پاسخ به این که آیا استقلال اسیر حاشیه های خودساخته شد، اشاره کرد: من نمی دانم این حاشیه ها بر چه اساس بوده است تا بخواهم درباره ی اش اظهار نظر کنم اما آن چه در رسانه ها دیده شد اعتراض های گسترده بدون بار فنی بود.
آشوبی اضافه کرد: من فکر می کنم تمرکز تیمی یکی از مهم ترین نکاتی بود که هرکس آنرا درک کرد توانست به سود خودش استفاده نماید. یک تیم نیاز به ثبات دارد تا بتواند اتحاد و همدلی کافی هم داشته باشد.
بار فنی لیگ پایین است
آشوبی با اشاره به عملکرد کلی تیم ها در لیگ بیست و سوم اشاره کرد: باید بپذیریم سطح فنی لیگ برتر همچنان ضعیف است و پا باید باتوجه به پیشرفتی که فوتبال باشگاهی آسیا در کشورهای همسایه دارد کار شگرفی نکردیم. نیاز به افزایش کیفیت فنی داریم تا بازدهی فنی بازیکنان بالا رفته و خروجی های لیگ برای لژیونر شدن را بیش از پیش افزایش دهیم.
او در آخر اشاره کرد: هرسال صحبت از برنامه ریزی می شود اما من واقعا فکر می کنم باید تمام فوتبال از مدیر تا مربی و بازیکن فکری اساسی برای حفظ جایگاه فوتبال کشور در آسیا داشته باشد تا بتوانیم در رده های مختلف ملی و باشگاهی عرض اندام خوبی داشته باشیم.

1403/03/12
10:16:49
5.0 / 5
295
تگهای خبر: استقلال , بازی , بازیكن , باشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۲
fifa1.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فیفا1 محفوظ است

فیفا1

فوتبال ایران و جهان