میزبانی بازی های تیم ملی روی هوا!

میزبانی بازی های تیم ملی روی هوا! به گزارش فیفا1، با تعمیرات ورزشگاه آزادی میزبانی تیم ملی ایران به مشهد یا اصفهان منتقل خواهد شد.


به گزارش خبرگزاری فیفا1؛ بحث تعمیر و تجهیز ورزشگاه آزادی سبب شد تا میزبانی تیم ملی در این ورزشگاه محقق نشود، این مورد سبب نگرانی مسؤلان فدراسیون فوتبال شد. در این میان مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در مورد از دست رفتن میزبانی تیم ملی اخطار و اعلام نمود که در صورت از دست دادن میزبانی این احتمال وجود دارد که این بازی 3-0 به سود قرقیزستان اعلام گردد. این تهدید سبب شد تا مدیران فدراسیون فوتبال به دنبال ورزشگاه جایگزین باشند که البته با عنایت به شرایط نه چندان مناسب ورزشگاه ها در استانهای دیگر معرفی ورزشگاه دیگر کار آسانی نبود.

بنابراین قرار بر این شد تا فدراسیون فوتبال در مورد ورزشگاه جایگزین جلسه ای برگزار کند تا ظرف 24 ساعت دیگر تکلیف مکان برگزاری این دیدار مشخص شود. در این شرایط شنیده می شود که مسؤلان فدراسیون در نظر دارند تا از بین 2 ورزشگاه نقش جهان و امام رضا (ع) یکی را بعنوان جایگزین ورزشگاه آزادی معرفی کنند.

بر همین مبنا قرار بر اینست تا مسؤلان فدراسیون با شورای تأمین استانهای اصفهان و خراسان رضوی جلسه ای برگزار کنند تا شرایط برگزاری دیدار با قرقیزستان در این ورزشگاه محیا شود. ورزشگاه امام رضا و نقش جهان شرایط جانمایی VAR و حضور بانوان را دارند، بنابراین این ورزشگاه ها گزینه مناسبی برای برگزاری این دیدار هستند.

257 251



منبع:

1403/05/02
11:22:15
5.0 / 5
303
تگهای خبر: بازی , تیم , تیم ملی , فدراسیون
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۱
fifa1.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فیفا1 محفوظ است

فیفا1

فوتبال ایران و جهان