دلیل منتفی شدن حضور سردار آزمون در سویا

دلیل منتفی شدن حضور سردار آزمون در سویا به گزارش فیفا1، باشگاه سویا سر انجام در جذب سردار آزمون ناکام ماند و این انتقال منتفی شد.


به گزارش فیفا1 به نقل از خبر آنلاین؛ سردار آزمون، مهاجم ایرانی، اخیرا با باشگاه شباب الاهلی امارات به توافق نهایی رسیده و بزودی قرارداد خویش را با این تیم اماراتی امضا خواهد نمود. این انتقال در شرایطی صورت می گیرد که طی روزهای اخیر، باشگاه سویا هم علاقه خویش را به جذب آزمون نشان داده بود و رسانه هایی مانند مارکا و فابریتزیو رومانو این مورد را تأیید کرده بودند.
به گزارش ورزش سه، با این وجود، انتقال سردار آزمون به سویا به علت عدم توافق بر سر شرایط انتقال منتفی شد. باشگاه اسپانیایی تنها به دنبال جذب آزمون به صورت قرضی بود، در حالیکه بایرلورکوزن تنها به فروش دائمی او تمایل داشت و این مورد منجر به لغو انتقال آزمون به سویا شد.
سردار آزمون که حالا به دنبال یک تجربه جدید در لیگ امارات است، امیدوار است با حضور در شباب الاهلی، بتواند به اهداف و انتظارات این باشگاه پاسخ دهد. این انتقال فرصتی جدید برای آزمون فراهم می آورد تا در یک لیگ متفاوت و با چالش های تازه، توانایی های خویش را به نمایش بگذارد.

258 258



منبع:

1403/05/06
08:53:08
5.0 / 5
302
تگهای خبر: آنلاین , باشگاه , تجربه , تیم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۴
fifa1.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فیفا1 محفوظ است

فیفا1

فوتبال ایران و جهان