تکذیب شایعه عجیب در مورد سعید عزت اللهی

تکذیب شایعه عجیب در مورد سعید عزت اللهی به گزارش فیفا1، نام سعید عزت اللهی در فهرست این تیم برای لیگ امارات قرار خواهد گرفت.


به گزارش فیفا1 به نقل از خبر آنلاین؛ سعید عزت اللهی، ستاره تیم ملی ایران که پس از آخر دوره مصدومیت در دیدار مقابل قرقیزستان به میدان رفت و برابر امارات هم فیکس بود، اینروزها با شایعه عجیبی روبه رو شده است.
به نقل از ورزش سه رسانه های اماراتی خبر دادند که نام او در فهرست شباب الاهلی برای لیگ ادنوک قرار ندارد و این بازیکن تا پایان فصل تنها در دیدارهای آسیایی تیم شباب بازی خواهدنمود.
با اینحال پیگیری این خبر ماجرا را به صورت دیگری نشان میدهد. عزت اللهی باتوجه به مصدومیت در شروع فصل از طرف باشگاه رجیستری نشد، اما باتوجه به پایان مهلت ثبت بازیکنان در لیگ قهرمانان آسیا، نام او برای رقابت های آسیایی در لیست قرار گرفت. حالا باتوجه به مهلت ثبت بازیکن در لیگ ادنوک تا چهارم اکتبر، نام او در فهرست لیگ برتر امارات هم قرار خواهد گرفت.
بدین سان عزت اللهی که دوران مصدومیت خودرا سپری کرده و پایان زمان نقاهت به جمع بازیکنان تیم ملحق شده، از این هفته امکان حضور در لیست تیم شباب الاهلی را خواهد داشت و می تواند در ترکیب تیمش بازی کند.
تیم شباب الاهلی این هفته در دیداری حساس به مصاف الوحده امارات خواهد رفت که این بازی تقابل سعید و سردار با احمد نوراللهی نیز خواهد بود.

257 251


1403/06/24
11:55:35
5.0 / 5
58
تگهای خبر: آنلاین , بازی , بازیكن , باشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳
fifa1.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فیفا1 محفوظ است

فیفا1

فوتبال ایران و جهان