مظفری زاده:

فردا وارد زمین خواهیم شد

فردا وارد زمین خواهیم شد به گزارش فیفا1، سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور اطلاع داد که بازیکنان این تیم مطابق پروتکلهای انجام رقابت های آسیایی فردا وارد زمین بازی خواهند شد.



به گزارش فیفا1 به نقل از مهر، سعید مظفری زاده در مورد عدم حضور اعضای تیم موهان باگان هند برای دیدار با تراکتور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲ عنوان کرد: اعضای تیم موهان باگان باید تا این لحظه وارد کشورمان می شدند؛ اما متأسفانه در جلسه ای که امروز (سه شنبه ۱۰ مهر) برگزار شد نمایندگان این تیم هندی حضور نداشتند.
او افزود: ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا، داور مسابقه و ناظر داوری به همراه تمامی عوامل مسابقه در جلسه امروز حاضر بودند که رفتار عجیب باشگاه هندی مورد تعجب نمایندگان AFC قرار گرفت. در جلسه امروز مقرر شد که تشریفات برگزاری مسابقه همانطور که تا این لحظه انجام شده، ادامه یابد.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور اضافه کرد: فردا (چهارشنبه ۱۱ مهر) مطابق پروتکلهای برگزاری بازی، بازیکنان ما وارد زمین خواهند شد و داوران هم حضور می یابند. کشور ما یکی از امن ترین کشورهای دنیا و منطقه است و بر کسی این مورد پوشیده نیست. رفتار تیم هندی یک توهین به فوتبال آسیا بود و در این رابطه AFC تصمیمات لازم را اتخاذ خواهد نمود.
مظفری زاده اظهار داشت: ما تا این لحظه هیچ نامه ای از جانب باشگاه هندی دریافت نکرده ایم و مطابق پروتکل ها عمل خواهیم کرد.
به گزارش فیفا1 به نقل از مهر، تیم های فوتبال تراکتور ایران و موهان باگان هند در دومین هفته از مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲ و از گروه A قرار بود فردا چهارشنبه ۱۱ مهر و از ساعت ۱۹: ۳۰ در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم بروند که اعضای تیم هندی حاضر به سفر به ایران نشدند.


منبع:

1403/07/10
14:06:06
5.0 / 5
133
تگهای خبر: بازی , بازیكن , باشگاه , تیم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳
fifa1.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فیفا1 محفوظ است

فیفا1

فوتبال ایران و جهان