هفته هشتم لیگ برتر فوتبال؛

آغاز هیجان لیگ برتر در ۳ شهر

آغاز هیجان لیگ برتر در ۳ شهر به گزارش فیفا1، رقابت های لیگ برتر فوتبال کشورمان بعد از وقفه ای ۱۱ روزه، امروز پیگیری خواهد شد و باید دید طلسم پیروز نشدن مهدی رحمتی با تیم هوادار در این هفته شکسته می شود یا خیر.



به گزارش فیفا1 به نقل از مهر، بعد از اتمام مسابقات فیفادی که با یک تساوی و یک پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ازبکستان و قطر در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ همراه بود، رقابت های هفته هشتم لیگ برتر بعد از وقفه ای ۱۱ روزه، امروز پنج شنبه ۲۶ مهر با انجام سه بازی در شهر های یزد، قزوین و خوزستان شروع می شود. دیدار تیم های سپاهان، تراکتور و پرسپولیس به علت حضور بازیکنان این سه تیم در تیم های ملی و بعد از درخواست آنها به سازمان لیگ، در این هفته لغو شد.

شمس آذر - هوادار

دو تیم شمس آذر و هوادار در حالی رو در روی هم قرار می گیرند که هر دو تیم از شرایط خوبی در جدول رده بندی برخوردار نیستند. تیم هوادار با هدایت مهدی رحمتی تابحال موفق به ثبت پیروزی در فصل بیست و چهارم نشده است و با ۳ امتیاز در رده شانزدهم جدول قرار دارد و در سوی دیگر میدان، تیم شمس آذر در هفته هفتم و با شکست یک بر صفر مس رفسنجان موفق شد نخستین پیروزی خود در فصل جدید لیگ برتر را جشن بگیرد و با ۶ امتیاز در مکان دوازدهم جدول قرار دارد. تیم هوادار هم در هفته هفتم موفق شد یک گل وارد دروازه استقلال تهران کند تا طلسم گل نزدن این تیم در فصل بیست و چهارم شکسته شود.
هر دو دیدار این تیم در فصل گذشته با برتری تیم هوادار به پایان رسید و رحمتی و شاگردانش امیدوارند که روند مثبت نتیجه گیری مقابل شمس آذر در بازی امروز آنها هم تکرار شود تا به نخستین ۳ امتیاز فصل خود دست یابند. این دیدار از ساعت ۱۸ و در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار می گردد.

چادرملو - خیبر

هر دو تیم چادرملو و خیبر نخستین فصل حضور خود در لیگ برتر را تجربه می کنند. خیبری ها خیلی زود تصمیم به تغییر در رأس کادرفنی خود گرفتند و بعد از پایان مسابقات هفته پنجم، رضا مهاجری از هدایت این تیم برکنار شد و جای خویش را به «مارکو اورلیو» داد و او هم در این دو هفته یک تساوی و یک شکست را با خیبر تجربه کرده و به دنبال نخستین پیروزی خود فصل است.
خیبر با ۶ و چادرملو با ۹ امتیاز به ترتیب در رده های یازدهم و هشتم جدول قرار دارند و ۳ امتیاز این بازی به هر دو تیم برای ارتقای جایگاه خود در جدول کمک می نماید. این دو تیم در رقابت های لیگ دسته اول ۴ بار به مصاف هم رفتند که دو پیروزی سهم خیبر و دو بازی هم با نتیجه تساوی به پایان رسید و چادرملو هیچ گاه موفق به کسب پیروزی مقابل خیبر نشده است.
این بازی از ساعت ۱۸ و در ورزشگاه شهید نصیری یزد برگزار می شود.

استقلال خوزستان - مس

استقلال خوزستان و مس رفسنجان با دو شکست متوالی که در هفته های ششم و هفتم تجربه کرده اند امروز به مصاف هم می روند. هر دو تیم در ۷ هفته گذشته لیگ برتر تنها یک مرتبه طعم پیروزی را چشیده اند که استقلال خوزستان مقابل هم نام تهرانی خود بوده و مس هم موفق شد آلومینیوم را از پیش رو بردارد. استقلال خوزستان و مس ۴ بار به مصاف هم رفته اند که دو پیروزی از آن استقلال خوزستان بوده و یک مرتبه هم مسی ها موفق به شکست استقلال شده اند و یک بازی هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.
پس از جدایی محرم نویدکیا از هدایت تیم فوتبال مس، مسؤلان این باشگاه امیرحسین پیروانی را بعنوان سرمربی موقت برگزیده اند و باید دید وی در نخستین تجربه نشستن روی نیمکت مس چه نتیجه ای را مقابل تیم سابق خود کسب خواهد نمود. پیروانی فصل گذشته و در نیم فصل اول بعنوان دستیار سیروس پورموسوی در استقلال خوزستان فعالیت می کرد. یکی دیگر از نکات این بازی را میتوان به حضور سجاد شهباززاده مهاجم فصل گذشته مس رفسنجان در ترکیب استقلال خوزستان دانست که او مقابل هم تیمی های سابق خود قرار خواهد گرفت. باشگاه استقلال خوزستان هم در پوستر بازی تصویر شهباززاده را گذاشته تا به شکلی به مس رفسنجان کنایه زده باشد.
این بازی از ساعت ۱۸: ۳۰ و در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می گردد. تصویری از سجاد شهباززاده در پوستر استقلال خوزستان برای دیدار با مس رفسنجان

برنامه دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر

جمعه ۲۷ مهر

* استقلال تهران - ذوب آهن - ساعت: ۱۸: ۳۰

یکشنبه ۲۹ مهر
* آلومینیوم - فولاد - ساعت: ۱۸: ۱۵
جدول لیگ برتر فوتبال ایران قبل از آغاز دیدارهای هفته هشتم



منبع:

1403/07/26
15:27:18
5.0 / 5
15
تگهای خبر: استقلال , بازی , بازیكن , باشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۲
fifa1.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فیفا1 محفوظ است

فیفا1

فوتبال ایران و جهان