انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶؛

العربیه قطر: پیروزی ایران هیجان انگیز بود

العربیه قطر: پیروزی ایران هیجان انگیز بود به گزارش فیفا1، سایت رسانه العربیه در گزارشی کوتاه به بازی دو تیم ملی فوتبال ایران و قطر اشاره و پیروزی شاگردان امیر قلعه نویی را هیجان انگیز دانست.



به گزارش فیفا1 به نقل از مهر، تیم های ملی فوتبال ایران و قطر در هفته چهارم مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ امروز سه شنبه ۲۴ مهر به مصاف هم رفتند که این دیدار با عنایت به این که ایران با یک گل از حریف خود عقب بود اما در نهایت با پیروزی ۴ بر یک شاگردان امیر قلعه نویی به پایان رسید.
سایت العربیه قطر در ارتباط با این بازی نوشت: تیم ملی ایران در مقابل قطر، که ابتدا از حریف خود عقب افتاده بود، با نتیجه ای هیجان انگیز ۴ بر یک پیروز شد. این بازی در دور چهارم از رقابت های گروه اول مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ که به میزبانی آمریکا، کانادا و مکزیک برگزار می شود، انجام شد.
در ورزشگاه «مکتوم بن راشد آل مکتوم»، معز علی عبدالله، مهاجم تیم الدحیل قطر، در دقیقه ۱۷ گل اول را برای قطر به ثمر رساند، اما سردار آزمون، مهاجم باشگاه شباب الاهلی امارات، سه دقیقه قبل از پایان نیمه اول بازی را برای ایران مساوی کرد.
تنها سه دقیقه بعد از شروع نیمه دوم، آزمون بار دیگر برای ایران گلزنی کرد و گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند. محمد محبی هم در دقیقه ۶۶ گل سوم ایران را وارد دروازه قطر کرد و در وقت های اضافی باردیگر محبی با زدن گل چهارم، دومین گل خویش را در این بازی ثبت نمود.
با این پیروزی، تیم ملی ایران با ۱۰ امتیاز به همراه ازبکستان در بالای جدول گروه اول قرار گرفت و تیم قطر با ۴ امتیاز در جایگاه سوم، هم امتیاز با امارات، باقی ماند.
در این مرحله پایانی از مقدماتی، ۱۸ تیم به سه گروه تقسیم شده اند که هر گروه شامل ۶ تیم است. این تیم ها به شکل رفت و برگشت با هم رقابت می کنند. دو تیم برتر از هر گروه به صورت مستقیم به جام جهانی ۲۰۲۶ صعود می کنند. تیم های سوم و چهارم هم به مرحله چهارم می روند تا برای دو سهمیه مستقیم و یک سهمیه پلی آف جهانی رقابت کنند.


منبع:

1403/07/25
09:17:29
5.0 / 5
45
تگهای خبر: بازی , باشگاه , پیروزی , تیم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳
fifa1.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فیفا1 محفوظ است

فیفا1

فوتبال ایران و جهان